Висновок
         Успіх у роботі досягається внаслідок тісної співпраці бібліотекаря, вчителя початкових класів, батьків, а також науково-методичного забезпечення, яке сприяє розвитку читацьких здібностей, виховує культуру читання, розширює уявлення про багатогранний світ людського життя.
         Важливо вже з юних років виховувати прагнення одержувати знання, прищеплювати навички самостійного пошуку інформації, формувати вміння її ефективного збору.
         Якщо ми бажаємо, щоб учень захотів сам себе виховувати, розвивати, учити, слід не шукати легких способів взаємодії з ним, а навчитися самим розуміти особливості розвитку дітей, їхні проблеми та допомагати дитині зрозуміти саму себе, допомагати їй осмислювати, аналізувати й знаходити свої способи розв’язання багатьох проблем, що виникають на життєвому шляху.
            Природно, коли дитина починає замислюватися над собою. Але тоді вона зіштовхується з тим, що їй не вистачає певної інформації, знань, умінь. А якщо ми говоримо з нею на цю тему, відповідаємо на запитання, які виникають, вони вчать школяра звертатися до самоосвіти і допомагають йому в цьому, адже завдання сучасної школи - перетворення дитини з об’єкта освіти на її суб’єкт, з того, хто набуває знань, на того, хто формує самого себе. Настав час створити в шкільній бібліотеці умови, які б стимулювали самоосвіту і саморозвиток особистості дитини, потреби в самостійному пошуку, відборі та використанні інформації, умінні критично оцінювати, в опануванні основ інформаційної культури загалом. Усе це сприяє інформаційній підтримці шкільної програми, активізації навчальної діяльності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий